Followers

Friday, 25 November 2011

sad

kenape kaw nak tingalkan aku , ape salah aku sayang , kaw tau kan aku mencintai kaw , dah kaw jugak tau aku tak boleh lupekan kaw . tapy nape harus kaw buad mcm ni , ini ke yang kaw nak cakap yang kaw sayang kat aku , belum sempat aku nak bagithu kaw yang aku nak terima kaw menjadi kekasih aku , kaw dah tingalkan aku ,aku cintekan kaw , tapi aku bingung dengan cinte ini to sebab aku mintak tanguhkan untuk kite menjadi kekasih , tapy sekarang semua nye musnah , disebabkan kaw nak pergi tinggalkan aku .. tolong jangan pergi ..

No comments:

Post a Comment