Followers

Saturday, 26 November 2011

memerlukan pertolongan mu

ya allah..kalau betul ini dugaan kaw supaya aku melupekan die .aku sanggup terima.tapi kalau ini hanye godaan syaitan . kaw kuadkan hamba mu ini . mia . aku tau kaw selalu bagi aku nasihat supaya aku lupekan die . tapi aku xtau nape aku susah kan tinggalkan die dari hati . maki hamun die . yang melukakan hati aku membuadkan aku ingin berusaha untuk mengubah diri aku . aku just nak die tau . aku bukan macam yang die cakap . mia . kaw je yang paham isi hati aku . maapkan aku sebab tak dengar nasihat kaw . kaw ingat tak . pasal tangan aku to . hehe . kerja yang paling bodo aku buad sebab aku tak nak die tinggalkan aku . tapy sekarang kesan to hilang dan membawa die pergi sekali . die penah antau msg kat inbox fb . die suruh aku mati cepat , kalau aku hidop kat dunia ni . selalu menyesahkan owg . tapi aku xreply un . ak xnak die cakap aku ni tergile2 kat die .. aku cume nak die tahu .. kenape aku xlayan die .. lagi un kad fb die ramai pompuan .
ya allah .. kuadkan hambamu ini

No comments:

Post a Comment