Followers

Tuesday, 13 December 2011

merinduimu

apekah aku ni terhegeh-hegeh kat die .
hamka.....
kite putus sebab kesilapan aku , aku tau kau dah banyak bersabar dengan aku , aku nak mintak maaf sangat kat kau , kenape kau benci sangat kat aku , jujor memang aku benci kau , tapi itu dulu , setiap kali aku benci kau . kenangan kite bersama selalu muncul . aku tak tau nak luah kat sapa . faris die dah ada teman hidup . aku tak nak ganggu hidup die . kalau la aku ni tuhan . aku nak je putar balik kenangan kite bersama . ingat tak phone yang kaw beri . dalam phone tu la kenangan kite bersama . aku tak dapat nak jaga cinte kite . maapkan aku . kaw penah pangil aku tenok hehe . sebab ak ckp tengok mcm tenok ..bahagianye saat dahulu . aku betul menyesal , aku rindu kaw . aku rindu kaw pangil aku sayang , aku rindu nak pangil kau bie . aku rindu suara kaw , hhmm . kenangan mengalirkan air mata..dan kebencian ada la ikatan cinte

No comments:

Post a Comment