Followers

Saturday 10 December 2011

kisah percintaan aku dulu

dulu arwah ayah hantar aku kat 2syen balbir sebab aku ni malas nak belajar kat uma . pertemuaan ak dengan faris bermule disana . sewaktu pertama kali aku menjejak masuk ke kelas mt n sns . walaupun pada mule nye aku malu tapi aku wad bodo je kalau di ngorat . entah mcm mane aku boleh terpikat kat faris ni . haha . kalau datang 2syen mesti nak cepat . sbb nak g dating kat tangga . budak2 2syen semua tahu pasal kami . biase la budak top bercinte . faris baik sangat . die selalu bagi ape yang aku mahu . aku macam rase sebersalah sebab buad die mcm to . faris la tempat aku mengadu suke ,duka ak . aku ceritakan semua pasal aku kad die , aku rase selesa bile disamping die . tapy aku kecewa kan hati die . aku mintak potos . alasan aku . ak nak study sbb nak PMR time to .. so die ckp xpew die still akn tunggu . tapy aku bukan stdy dlm mase yang sama aku kapel dengan owg lain .aku tau faris merana . tapy aku xpenah menghiraukan perasaan die .. sampai satu mase ak dikecewakan ..walaupun aku masih call n msg die .. sebagai kawan . kami ttp mesra .. kami penah kapel semua before aku pergi kem 18 of oct 2011 . selama 1 minggu aku tinggalkan die . aku deaktic fb aku . ak xnak diganggu time to..bile aku balik . ak xbagithu die un . sbb time to ak sakit ak xnak wad die risaw . sato malam . aku bukak fb aku alik . ak tengok faris wad relanship ngn pompuan lain . air mata ku mengalir mase to . ak xsangka faris nk balas balik ape yang penah aku wad dulu . tapy aku kuadkan semangat untuk terime .. until now ak n faris still kawan tapy aku menjauhi die ..the end

No comments:

Post a Comment